ro de en    
     
    Home  |  Localizare  |  Tarife  |  Evenimente  |  Despre noi  |  Contact    
   
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Data Sosirii: 
 n/a
   
   Data Plecarii: 
 n/a
  
  Durata sejurului: 
n/a
  
 

CLUB - AUSTRIA | Facilitati & Restrictii
Restaurant cu circuit inchis
Obiective turistice in apropiere
Trasee Montane in zona
Intrebari si Raspunsuri
Opiniile vizitatorilor
Certificate de clasificare
 

 
clubaustria@clubaustria.ro        

Florian Irsa 0728 - 866.998
Chat with me


Elena Irsa 0728 - 866.992
Chat with me

 

Localizare Google Maps        
        

 
 

        
   
 
 
 
   
        
 
 

     CLUB-AUSTRIA » FAQ  
 
    CLUB - AUSTRIA ***** | FAQ  


    Cum ajungem la Dvs. ?  

 
Q: Cum pot ajunge de la Aeroportul International Bucuresti - Otopeni, la hotel ?
A: Atunci cand faceti rezervarea prin sistemul nostru on-line, aveti posibilitatea de a solicita asigurarea transferului de catre hotel. Un SUV al hotelului va va aduce de la aeroport la hotel.

Q: Cum putem ajunge la Dvs. din Busteni sau Poiana Tapului, in cazul in care nu dispunem de un dispozitiv de navigatie GPS ?
A: Distanta dintre DN 1 / E60 si hotel este de cca. 1,5 Km. Locul in care trebuie parasit DN1 / E60 si traseul care trebuie urmat pana la hotel sunt marcate la butonul "Localizare".

Q: Cum putem ajunge la Dvs. cu trenul ?
A: Hotelul nostru este situat la o distanta de cca. 6 Km de gara din Siania si 3 Km de gara din Busteni. Oaspetii nostri beneficiaza de transfer gratuit de la gara spre hotel, cat si de la hotel la gara, indiferent ca ajung in gara din Sinaia sau la cea din Busteni. Este suficient sa ne comunicati gara in care ajungeti, numarul trenului si ora sosirii acestuia in gara (intrucat traficul pe DN1 / E60 se desfasoara uneori cu dificultate, va recomandam ca - in masura in care este posibil, sa alegeti ca destinatie gara Busteni, de unde de poate ajunge la noi si pe un traseu decat DN 1 / E60).

Q: Care sunt conditiile de parcare pe care le ofera hotelul ?
A: Hotelul ofera parcare privata gratuita, respectiv masinile oaspetilor nostri sunt parcate in interiorul curtii, in conditii de deplina securitate.

 

 
    Camere, Mic dejun, Servicii  

 
Q: Cate camere aveti in total si care sunt tipurile de camere de care dispune hotelul ?
A: Hotelul dispune de numai 10 dormitoare duble: 6 in vila IRIS - din care doua "Duble Deluxe", trei "Duble Superioare" si unul "Standard", trei in vila ELENA si unul in vila BRUNO. Noua dintre acestea dispun de paturi matrimoniale "king-size" si numai unul - dormitorul 3 din vila ELENA, de doua paturi de cate o persoana.

Q: Exista posibilitatea de a urmari in camere programe TV prin satelit si filme ?
A: Cu exceptia camerelor 3 si 6 din Vila IRIS (in care pot fi urmarite programe TV prin cablu), toate celelalte 8 camere ale hotelului dispun de receptoare de programe TV transmise prin satelit. DVD-playerul intra in dotarea tuturor camerelor si - contra unei taxe de 3 EUR / film, oaspetii pot alege filme dintr-o colectie de peste 300 de DVD-uri, aflata la receptie.

Q: In ce conditii copiii pot sta gratuit in aceeasi camera cu mine ?
A: Intr-o camera pot fi cazate cel mult doua persoane adulte. Bebelusii si copii in varsta de pana la12 ani (intre 8 si 12 ani, in cazul Vilei IRIS) pot fi cazati in camera parintilor lor in acelasi pat cu acestia sau in patuturi pentru bebelusi, respectiv paturi suplimentare pentru copii. Patuturile si paturile suplimentare va sunt puse la dispozitie de catre hotel, cu titlu gratuit (in momentul rezervarii, se va tine seama de faptul ca patul suplimentar poate fi instalat numai in camerele 1, 2, 4 si 5 din vila IRIS si in dormitorul 3 din vila ELENA).

Q: Unde se serveste micul dejun ?
A: Oaspetilor cazati in vila IRIS le va fi servit micul dejun in restaurantul cu circuit inchis al hotelului - situat la parterul vilei, pe terasa acoperita a acestei sau in gradina, iar celor din vilele ELENA sau BRUNO in vilele in care sunt cazati, in gradina sau la una din terasele exterioare ale acestor vile.

Q: Oferiti si servicii gen "babysitting" ?
A: Da, acest gen de servicii este disponibil si se poate comanda prin sistemul nostru de rezervari on-line sau direct la receptia hotelului.

Q: Oferiti pachete sau preturi speciale pentru evenimente cum ar fi "lunile de miere" sau aniversarile ?
A: Da, pentru evenimente speciale oferim conditii speciale. Apasati aici pentru a solicita o oferta personalizata !

 

    Rezervare & Plata  

 

Q: Cum pot face o rezervare ferma ?
A: Pentru o rezervare ferma, este necesar un depozit in cuntum de 50 % din pretul sejurului. Acest depozit poate fi constituit prin introducerea in sistemul de rezervare a datelor unui card de credit valid sau prin transfer bancar. La cerere, va putem transmite o factura proforma pentru achitarea avansului de rezervare.

Q: Este suficient de sigur sistemul Dvs. de rezervari on-line, incat sa-mi fie protejate datele personale si informatiile legate de cardul de credit ?
A: Sistemul de rezervare al hotelului nostru este unul dintre cele mai sigure, fiind detinut de "Globekey" (www.globekey.com), unul dintre cei mai mari furnizori mondiali de sisteme de rezervare on-line, sistemele fiind utilizate de mii de hoteluri din intreaga lume. In cazul Boutique Hotelului nostru, datele introduse de Dvs. in procesul de rezervare sint confidentiale.

Q: Care este momentul in care imi va fi debitat cardul de credit ?
A: Cardul Dvs. va fi debitat cu suma aferenta avansului de rezervare imediat dupa ce vom primi rezervarea Dvs., impreuna cu datele cardului de credit.

Q: Cand se face plata diferentei de 50 % ?
A: Diferenta de 50 % ramasa dupa plata avansului de rezervare va fi achitata la receptia hotelului dupa check-in.

Q: Care sunt cartile de credit pe care le acceptati ?
A: Pentru rezervarile on-line sunt acceptate :



POS-ul hotelului accepta:


 

    Anularea rezervarii si modificari  

 
Q: Care este politica hotelului in materie de anulare si modificare a rezervarilor ?
A: Anularea unei rezervari ferme efectuate prin sistemul nostru de rezervari on-line, duce la debitarea cardului de credit cu care s-a garantat rezervarea cu o suma reprezentand 50 % din valoarea totala a serviciilor de cazare pentru care s-a facut rezervarea. De asemenea, anularea unei rezervari ferme efectuate prin achitarea prin transfer bancar a 50 % din valoarea sejurului, duce la pierderea avansului de rezervare. Indiferent de forma prin care rezervarea ferma se efectueaza, daca respectiva rezervare se reprogrameaza la o data ulterioara, cu cel putin doua zile inainte de data inceperii sejurilui, cardul de credit nu va fi debitat, respecdtiv avansul platit nu se va pierde, el ramanand ca avans pentru rezervarea reprogramata. In orice caz, reprogramarea unei rezervari ferme se poate face o singura data.

 

    Check-in & Check-out  

 
Q: Incepand de la ce ora ne putem caza ?
A: Incepand cu ora 2:00 PM a primei zile a sejurului.

Q: Cand trebuie sa predam camera ?
A: Pana la ora 12:00 a ultimei zile a sejurului.

Q: Ce se intampla daca depasim ora 12:00 ca ora maxima pentru check-out ?
A: Depasirea orei maxime pentru check-out atrage dupa sine facturarea unei nopti de cazare suplimentare.

Q: Ne putem lasa bagajele la hotel dupa predarea camerei ?
A: Desigur, bagajele pot fi lasate la hotel dupa predarea camerei, in conditii de deplina siguranta si fara nici un fel de taxe suplimentare.

 

    Alte intrebari frecvente  

 
Q: Care este sezonul cel mai potrivit pentru a vizita zona in care va aflati ?
A: Valea Prahovei este regiunea montana cea mai cunoscuta si mai solicitata din Romania, pe tot parcursul anului. Abundenta de obiective turistice din Valea Prahovei - cum ar fi Castelul Peles, multiplele posibilitati de transport pe cablu, numeroasele trasee montane amenajate si infrastructura dezvoltata pentru practicarea sporturilor de iarna fac ca statiunile turistice din aceasta zona sa fie foarte solicitate indiferent de sezon. Desigur, cei care iubesc drumetiile vin in special din mai pana in octombrie, iar aceia interesati mai mult de schiat, din noiembrie pana in martie. Cei care doresc insa doar aer curat si relaxare, vin cu aceeasi placere pe tot parcursul anului.

Q: Care sunt principalele atractii ale zonei in care se afla hotelul ?
A: Va rugam sa deschideti butoanele "Obiective turistice" si "Trasee montane" !

Q: Care sunt reglementarile din Romania in materie de recuperare a TVA-ului ?
A: TVA-ul incasat pentru servicii de cazare in structurile hoteliere este de 9 %, iar recuperarea acestuia poate fi solicitata numai de catre cetatenii din afara Uniunii Europene.

 

 
 
 

Bookmark and Share
 

       Impresii ale oaspetilor nostri...


       Boutique Hotel | Cazare Valea Prahovei | Cazare Sinaia | Cazare Busteni | Hotel de Lux

 
 

  © 2008 Boutique Hotel | CLUB - AUSTRIA :: powered by TVD